Συχνές Ερωτήσεις


Πως δημιουργώ έναν λογαριασμό;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και δεν θα σας πάρει πάνω από 2 λεπτά. Στην επάνω αριστερή πλευρά κάθε σελίδας υπάρχουν τρία εικονίδια. Πατήστε στο πρώτο «Το προφίλ μου» και έπειτα στο «εγγραφή». Εφόσον είστε νέος χρήστης συμπληρώνετε τα στοιχεία της φόρμας που ακολουθεί. Για να ολοκληρώσετε την δημιουργία του λογαριασμού σας πατήστε αποθήκευση.
Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό;
Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας χωρίς την δημιουργία λογαριασμού. Πάραυτα με τον λογαριασμό σας δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας και να τηρείτε λίστα αγαπημένων προϊόντων έτσι ώστε να κάνετε με μεγαλύτερη ευκολία τις αγορές σας.
Ξέχασα τον κωδικό μου
Πατήστε στο «Το προφίλ μου» επάνω αριστερά στο site μας και έπειτα στο «Είσοδος» συμπληρώστε το e-mail σας και στη συνέχεια κάτω από την ερώτηση «ξεχάσατε τον κωδικό χρήστη;» πατήστε το υπενθύμιση. Ένα μήνυμα με τον κωδικό σας έχει σταλεί στο e-mail σας.
Τι είναι τα αγαπημένα;
Καθώς βλέπετε τα προϊόντα στο site υπάρχει μια καρδούλα δεξιά στην εικόνα πατώντας επάνω το προϊόν προστίθεται σε μια λίστα για να μπορέσετε έπειτα να δείτε όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να συγκρίνετε και να κάνετε πιο εύκολα την επιλογή σας.


Μπορώ να παραγγείλω μέσω τηλεφώνου;
Αν δεν σας βολεύει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2310429525 όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 9.00 το πρωί μέχρι 17.00 το απόγευμα. Σημειώστε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και για να σας βοηθήσει να παραγγείλετε.
Υπάρχει έντυπος κατάλογος;
Δεν διαθέτουμε έντυπο κατάλογο καθώς το γεγονός ότι τα σχέδια ανανεώνονται και εμπλουτίζονται τόσο συχνά το καθιστά αδύνατο. Τα περισσότερα προϊόντα βρίσκονται στο e-shop.
Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;
Δείγματα αποστέλλονται σε προϊόντα που υπάρχει διαθεσιμότητα και δυνατότητα. Ο μέγιστος αριθμός δειγμάτων για τις μπομπονιέρες είναι 3 σχέδια. Επικοινωνήστε μαζί με mail με τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Τα δείγματα χρεώνονται κανονικά με τις ισχύουσες τιμές του site καθώς επίσης επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής. Ο χρόνος αποστολής εξαρτάται από την διαθεσιμότητα.

Στην Ελλάδα η αποστολή γίνεται με courier και η πληρωμή γίνεται κατά την παραλαβή. Το κόστος αποστολής και αντικαταβολής είναι 7 ευρώ (ισχύει για βάρος - όγκο 2 κιλών).

Για την αποστολή δειγμάτων στην Κύπρο, θα ελέγξουμε την διαθεσιμότητα και έπειτα θα σας ενημερώσουμε. Το κόστος αποστολής είναι 20 ευρώ με Door to Door express delivery. Θα πρέπει να προηγηθεί η πληρωμή και έπειτα στέλνουμε τα δείγματα καθώς η ΤΝΤ δεν μας παρέχει την υπηρεσία αντικαταβολής για την Κύπρο.

Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής των δειγμάτων.

Δείγματα σε μαρτυρικά, γλυκά και προσκλητήρια δεν αποστέλλονται.
Μπορώ να επέμβω στα σχέδια;
Οι περισσότερες μπομπονιέρες είναι χειροποίητες και γίνονται κατόπιν παραγγελίας. Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τα χρώματα και τα υλικά τα οποία θα χρησιμοποιηθούν με βάση τις προτιμήσεις σας. Μπορείτε για παράδειγμα να συνδυάσετε υλικά από δύο διαφορετικά σχέδια μπομπονιέρας. Είμαστε στην διάθεση σας για να το δημιουργήσουμε μαζί.

Σε ότι αφορά τις λαμπάδες και τα κουτιά της βάπτισης, επίσης μπορείτε να κάνετε κάποιες αλλαγές όπου υπάρχει δυνατότητα. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε. Στα προϊόντα που γίνονται με βάση το προσωπικό σας γούστο δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής.
Πως θα γνωρίζω ότι η παραγγελία μου έχει παραληφθεί και εκτελείται;
Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας θα σας έρθει email επιβεβαίωσης. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα σας απαντήσει (εντός 24 ωρών το αργότερο) για την διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης. Σε περιπτώσεις που υπάρχει κόστος αποστολής, ενημερώνεστε και εφόσον συμφωνείτε προχωράμε με την παραγγελία σας. Επίσης στο προφίλ σας μπορείτε να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας καθώς και την πορεία της εξέλιξης τους.
Πως θα γνωρίζω αν η παραγγελία μου έχει σταλεί;
Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην εταιρία courier θα λάβετε ένα e-mail στο οποίο θα αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αποστολής του δέματος σας. Τις πληροφορίες μπορείτε να τις βρείτε επίσης στην περιοχή του προφίλ σας στο «Παραγγελίες». Με αυτόν τον τρόπο μεταβαίνοντας στο site της courier, τοποθετώντας τον αριθμό στο αντίστοιχο πεδίο θα μπορείτε να εντοπίσετε την αποστολή σας.
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Έχετε την δυνατότητα να μεταβάλλετε την παραγγελία σας είτε με e-mail είτε καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2310 429525. Αλλαγές σε παραγγελίες που έχουν ετοιμαστεί ή βρίσκονται στην διαδικασία παραγωγής δεν γίνονται.
Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Εφόσον θα επιθυμούσατε να ακυρώσετε την παραγγελία σας παρακαλώ είτε στείλτε e-mail με θέμα «Ακύρωση παραγγελίας» συμπληρώνοντας τον αριθμό της, είτε καλώντας στο 2310 429525. Η ακύρωση μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 24 ωρών. Μετά το παραπάνω χρονικό σημείο καμία ακύρωση δεν γίνεται δεκτή.
Πόσο χρονικό διάστημα απαιτείται για μια παραγγελία;
Προσπαθούμε να έχουμε άμεσα διαθέσιμα τα περισσότερα προϊόντα μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος εξυπηρέτησης μιας παραγγελίας είναι από 1-7 εργάσιμες ημέρες.

Για προϊόντα τα οποία γίνονται κατόπιν παραγγελίας χρειαζόμαστε από 7-15 εργάσιμες ημέρες.

Σε ότι αφορά μεγάλες παραγγελίες με μπομπονιέρες γάμου ή βάπτισης ο χρόνος κυμαίνεται από 15-30 εργάσιμες ημέρες.

Στα παραπάνω δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής.
Πως παραγγέλνω προσκλητήρια;
Επιλέγετε το προσκλητήριο που σας αρέσει και την ποσότητα που επιθυμείτε. Εάν θέλετε να είναι ακριβώς όπως το δείγμα πατήστε την αντίστοιχη επιλογή διαφορετικά μπορείτε να κατεβάσετε τον κατάλογο σε μορφή pdf που υπάρχει και να διαλέξετε κείμενο, γραμματοσειρά, χρώμα μελάνι κπλ. Στα πεδία στην δεξιά στήλη συμπληρώνετε τα στοιχεία του προσκλητηρίου και στις παρατηρήσεις πληροφορίες για κάποια επιθυμία σας για παράδειγμα πόσα προσκλητήρια θέλετε να έχουν το κάλεσμα και πόσα όχι.
Ποια είναι η διαδικασία έπειτα και ο χρόνος αποστολής;
Όταν λάβουμε την παραγγελία σας ετοιμάζεται ηλεκτρονική μακέτα την οποία σας προωθούμε στο e-mail account που έχετε δηλώσει έτσι ώστε να ελέγξετε για τυχόν διορθώσεις ή αλλαγές. Μας ενημερώνετε με ένα μήνυμα για να τα διορθώσουμε. Εφόσον είναι εντάξει μας δίνετε γραπτή έγκριση για να προχωρήσουμε στην εκτύπωση. Το κατάστημα μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη στο κείμενο. Ο χρόνος παράδοσης από την ημέρα έγκρισης είναι 10 ημέρες.


Κάνετε αποστολές σε όλη την Ελλάδα;
Ναι, αποστολές των προϊόντων μας γίνονται σε όλη την Ελλάδα με υπηρεσίες courier. Συνεργαζόμαστε με την Acs, την TNT και τα ΕΛΤΑ πόρτα-πόρτα.

Ανάλογα με την περιοχή επιλέγουμε την πιο συμφέρουσα λύση για εσάς.

Οι αποστολές σε δυσπρόσιτους προορισμούς γίνονται με τα Ελτα.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής στην Ελλάδα;
Για παραγγελίες με συνολικό βάρος – όγκο 11 κιλά τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Στις λεπτομέρειες αποστολής θα βρείτε ένα πίνακα με ενδεικτικά προϊόντα και συνδυασμούς αυτών που εμπίπτουν στην δωρεάν αποστολή. Επίσης υπάρχουν στο πίνακα και ενδεικτικό κόστος αποστολής για μεμονωμένα προϊόντα ή και για συνδυασμό κάποιων προϊόντων.

Εφόσον αφορά παραγγελία με πολύ μεγάλο όγκο ή βάρος για παράδειγμα μπομπονιέρες γάμου – βάπτισης, βαζάκια γλυκών, κουτιά ρούχων ξύλινα κλπ, το κόστος αποστολής διαμορφώνεται από το βάρος - όγκο καθώς επίσης από τον προορισμό (Χερσαίος, Νησιωτικός, Δυσπρόσιτος). Σε αυτή την περίπτωση βάλτε τα προϊόντα και την ποσότητα τους στο καλάθι, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και προχωρήστε στο στάδιο ελέγχου της παραγγελίας. Σε αυτό το σημείο πατήστε στο «Απαιτείται υπολογισμός» με το οποίο υποβάλλετε αίτηση για υπολογισμό μεταφορικών. Μόλις τα υπολογίσουμε θα λάβετε ενημερωτικό mail το οποίο θα περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο. Πατώντας στον σύνδεσμο αυτό θα οδηγήστε στην φόρμα παραγγελίας σας όπου πλέον θα αναφέρετε το κόστος αποστολής. Εφόσον συμφωνείτε επιλέγετε να ολοκληρώσετε την παραγγελίας σας. .
Κάνετε αποστολές στο εξωτερικό;
Σε συνεργασία με την ΤΝΤ διεκπεραιώνουμε τις παραγγελίες για την Κύπρο, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.
Ποιο είναι το κόστος αποστολής στο εξωτερικό;
Τα έξοδα αποστολής στο εξωτερικό υπολογίζονται με βάση τον όγκο-βάρος των προϊόντων. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, στείλτε μας με ένα mail τους κωδικούς και την ποσότητα που θα χρειαστείτε. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα για να σας ενημερώσει. Εφόσον συμφωνείτε τότε μόνο θα προχωρήσουμε με την παραγγελία σας,


Οι τιμές που αναγράφονται στο e-shop τι περιλαμβάνουν;
Όλες οι τιμές αναφέρονται σε ολοκληρωμένα προϊόντα με το ΦΠΑ 24% και δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση ανά πάσα στιγμή. Δεν περιλαμβάνουν το κόστος αποστολής.
Πώς μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με αντικαταβολή και με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα μέσω της Τράπεζας Πειραιώς και μέσω paypal. Για περισσότερες πληροφορίες μεταφερθείτε στην κατηγορία «Τρόποι Πληρωμής».
Έχω μια απορία για την χρέωση της παραγγελίας μου.
Για τυχόν απορίες για τη χρέωση της παραγγελίας σας μπορείτε να συνδεθείτε στο «Προφίλ μου» και να δείτε τις λεπτομέρειες των χρεώσεων σας στο σύνδεσμο «παραγγελίες». Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση είμαστε στη διάθεση σας.


Είναι ασφαλής οι online συναλλαγές;
Αναγνωρίζοντας την σημασία της ασφάλειας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουμε λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την δική σας προστασία. Οι συναλλαγές καρτών γίνονται μέσα σε ασφαλή περιβάλλον που παρέχετε από την Τράπεζα Πειραιώς και το paypal. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ μεταβείτε στους όρους χρήσης και στους τρόπους πληρωμής.
Ποια είναι η πολιτική για τα Προσωπικά δεδομένα;
Σεβόμαστε τα προσωπικά δεδομένα και δεν τα χρησιμοποιούμε πέραν των αναγκών της αποτελεσματικής ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Αν θέλετε να δείτε αναλυτικά την πολιτική Προσωπικών δεδομένων της επιχείρησης μας παρακαλώ μεταβείτε στους «όρους χρήσης».


Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα;
Έχετε την δυνατότητα εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 εργάσιμων ημερών. Για να δείτε αναλυτικά τις προϋποθέσεις και την διαδικασία μεταφερθείτε στον αντίστοιχο σύνδεσμο «Αλλαγές – επιστροφές προϊόντων».


Επικοινωνία
Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στην διάθεση σας Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 17.00 το απόγευμα στο info@rogoti.gr και τηλεφωνικά στο 2310429525.
Η Γνώμη σας μετράει!
Αντιλαμβανόμαστε την ταχύτατη εξέλιξη στην αγορά μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και την ύπαρξη διαφόρων δυσκολιών χρήσης. Έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε την πλοήγηση στο www.rogoti.gr όσο πιο απλή και λειτουργική έτσι ώστε να βρίσκεται εύκολα αυτό ζητάτε. Πάραυτα αναζητούμε συνεχώς νέες ιδέες και τρόπους για να βελτιώσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα και τις υπηρεσίες μας. Θα χαρούμε να λάβουμε οποιοδήποτε σχόλιο ή πρόταση σας.